Automašīnu prototipi, kurus vajadzēja sākt ražot

Kaut arī automašīnu prototipi parasti nav līdz galam izstrādāti un gatavi komerciālai ražošanai, tie tomēr piesaista cilvēku uzmanību un liek domāt par to, kā būtu braukt ar šādu automašīnu microcreditos online. Daudzi prototipi tā arī nepiedzīvo ražošanas uzsākšanu, pat tad, ja tie ir vienreizēji un gūst atzinīgu novērtējumu. Šeit būs uzskaitīti līdz šim labākie un unikālākie automašīnu prototipi, kuru ražošanas uzsākšanu vēlētos piedzīvot vairums autovadītāju.

Buggati Galibier

2009. gadā automašīnu ražotājs Buggati izstrādāja Galibier modeļa prototipu. Tas bija elegants sedans, kurš ļoti līdzinājās populārajam Veyron modelim. Patiesībā tas bija veidots kā Veyron uzlabotā versija jeb pēctecis, kas turpinās Buggati uzvaras gājienu. Tam pat bija Veyron tipiskais W16 motors un citas iezīmes, taču beigās tā ražošana netika uzsākta un par Veyron pēcteci tika izvēlēts Chiron, nevis šis neparastais super sedans.

Chrysler Atlantic

Pirms vairāk kā 20 gadiem, automašīnu ražotājs Chrysler atrādīja Atlantic prototipu Detroitas auto šovā. Tam bija 4.0 litru dzinējs, kas bija izstrādāts samontējot kopā divus Chrysler Neon dzinējus, taču pats interesantākais un pievilcīgākais šajā auto bija dizains. Tā dizains tika aizgūts no laika, kad tika veidots Plymouth Prowler. Tiem, kas nepārzina Chrysler modeļus, varam paskaidrot, ka tas ir 30. gadu Art Deco stilā veidots dizains. Automašīna patiešām izskatījās eleganti un tai piemita ļoti neatvairāms retro šarms, taču Chrysler nebija pat vismazāko nodomu uzsāk šī eksotiskā auto masveida ražošanu. Tā arī Atlantic palika tikai idejas un prototipa līmenī.

Spyker D12 Peking-to-Paris

2006. gadā Spyker nāca klajā ar D12 Peking-to-Paris prototipu. Automašīnas modeļa nosaukums nudien ir neveikls, taču pati automašīna bija burvīga. Pēc tam, kad Spyker izlaida savu C8 Laviolette modeli, viņi vēlējās radīt vairāk luksusa klases SUV automašīnas. Tā nu, izmantojot Audi dzinēju viņi radīja prototipu vienreizējam automobilim – D12 Peking-to-Paris. Viņi jau bija gatavi nākamajā gadā uzsākt automašīnas ražošanu, taču tas tā arī nenotika. 2014. gadā autobūves kompānija paziņoja, ka ir bankrotējusi, līdz ar to D12 Peking-to-Paris nekad nenonāks uz ielām.

Maserati Birdcage

2005. gadā Maserati izveidoja auto konceptu, iedvesmojoties no Maserati Tipo 63 sacīkšu auto. Maserati Tipo 63 tika radīts pirms vairāk kā 50 gadiem un tajā laikā šis auto bija ļoti unikāls un inovatīvs, jo tam bija neparasta šasija. Birdcage prototipa pamatā bija šī auto šasija, kas papildināta ar Maserati MC12 oglekļa šķiedras virsbūvi un 6.0 litru V12 dzinēju. Kopumā dizains tika veidots pēc Pininfarina un automašīnai nebija durvju. Lai iekļūtu automašīnā bija jāpaceļ tās jumts. Pēc aprakta noteikti var noprast, ka automašīnas prototips tiešām bija ļoti neparasts. Tieši tāpēc, ka tā bija tik nereāla, tās ražošana nekad netika uzsākta.

Mini Cooper Rocketman

2011. gadā Mini Cooper izveidoja prototipu Rocketman modelim. Atšķirībā no visām iepriekš minētajām automašīnām credito rapido sin documentacion, šī neizcēlās ar ne ko unikālu un nozīmīgu, uz citu auto fona, tomēr tā bija daudz līdzīgāka oriģinālajam Mini Cooper nekā daudzi mūsdienās sastopamie modeļi un daudzi autobūves eksperti uzskata, ka Rocketman būtu labāks pēctecis. Tas noteikti būtu pelnījis masveida ražošanas uzsākšanu, taču Mini Cooper izvēlējās to nedarīt.